Erkek ve Kadın

Erkek asaletini bozdu ihanet ederek
aci verdi kadına..
Kadın acıyla güçlendi
ve aldı intikamını
zevk almaya başlayınca
adı intikam kaldı hırsının
erkeğe benzedi
kadına benzedi erkek
ve tüm değerler paramparça oldu
zaman la ilgili hiç bir ölçü kalmadı
herkesi kendine benzettiği için kadın pişman
Kimi düşmanlarsa savaşı başlattığı için erkek
yada erkek gibi
bu değişim sürecinde bazılarımız ihanet eden erkek rolunde
bazılarmız ise acı ceken kadın
intikam alan kadın..
hepimizin rolu var bu kargaşada
bu çatışmada
haklı veya haksız
ağrayan bir yara var herkeste
kimse olduğu gibi kalmadı oyunlarında
bir sonraki aşamaya geçtik çabucak
ya intikam aldık
yada oturup ağladık
esir kalamadık
başladığımız gibi bırakmadılar bizi çünkü
Ve buyüzden kabuk bağlamadı yaramız
Bana ruhsuzsun diyorlar
anlıyorum..
biliyorum...
ben ruhumu kaybetmedim çaldırdım..
ya sizler??

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İstanbul