..





her harf tek başına bir anlam taşımıyor


bu yüzden önce cümlelerinizi kelimelere parçalıyorum


kelimeleri harflere

ayırıyorum


bütün öğrettettiklerinizi unutuyorum


daha önemli bir şey yapıyorum


kendi parçalarımı toparlıyorum hayatlarınızdan


ve hayatıma,sözlerinizle düşüncelerinizle etkilerinizle saplanan hançeri çekiyorum tutup ucundan


köşeleri hala yuvarlak


çok iyi bilenmemiş

ve buyuzden öldüremeyip

sadece can yakan


bilenmesi beklenmeyecek


tüm kararsızlıklarınızı kusuyorum


zehrinizi son kez akıtıyorum ey sevdiklerim


sizin hiç olmadığınız kadar kendiniz olupta akıtamadığınız göz yaşlarınızı,


son kez taşıyorum bir ben yoluyla sancılarınızı


evet,bu gece son


başka gece de yok


siliniyor tüm fotoğraflar


kapanıyor bir kitabın son sayfası


ilklerinden farksız


birbirinin aynı


boş


düz çizgili


..


düşünecek bir şey bırakmıyorum


ve dokunacak bir beden benden başka


bir yol seçiyorum kendime


daha önce denenmemiş


çiğnenmemiş


koca bir dünyanın tam ortasından geçen


gürültülü ayak seslerimden rahatsız olacak birinden yoksun


hala nefes alıp verebildiğim


çok iş düşmüyor sonra bana


arınıp tüm kötülüklerden


devam ediyorum yaşamaya..


yeniden yanmak için kül olmalıymış insan..


kül oluyorum önce


tüm öğrenndiklerimle doğuyorum şimdi tekrar




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YĞMR