Bakamadım içine doğru,
ne zaman taşıyamayacağım sevgilerin uçurumuna gelsem bakamam,
ne aşağı ne içeri ,
sırtımı çevirip dönerim geldiğim gibi geriye
yada bir gayret uçmayı ,daha yükselmeyi denerim
yani uzaklaşmayı
sanada bakamadım ben
taşınamaycak kadar büyük gibiydi ilgin
gözlerin kendine bakıyor gibiydi gözlerimden
öylesine hayran
ve öylesine sahipsiz
hayran etmeye müsaitti kendini sevdan

ne tuhaf inanmıştım sanada
geç farkedilmiş bir bütündük
çabaladım
ki ben çabaladıkça sen uzaklaştın
sanki istediğin bu değilmiş gibi

bakamadın bu defa
senin gibi bakmasına karşı koyamadığım gözlerime

hiç bir anlamı yoktu senin için
ve bir açıklaması bu anlamsızlığın
belkide en kolayı bir ilişki düşünmediğini söyleyip uzaklaşmaktı
yada dondurmak heycanımı öylesine bir bakışla

senden önce ben davranmasaydım
anlamamı istediğin gibi anlayarak seni
kesip ayırmasaydım bir bir sana düğümlediğim umutlarımı
ozaman üzülürdüm değilmi
senin istediğin mi olurdu üzüldüğümde

yıllar sonra benim yerime geçip
dejavu tadında bir filmde başrolu oynarken
olmadı

karşıma geçip bakabilirsin son defa gözlerimden kendine
bu sefer anlayabilirsin
bir yanlışı da silip atan hayatımın ardından
kazanamadıklarını
küçük hesapların küçük mutluluklarının hevesi geçince
bende böyle haytları izleyerek öğrendim düşmemeyi
ve bunun nekadar utanç verici olduğunu

gördüklerimiz,yorumladıklarımız,algıladıklarımız yanıltıyor bizi çok fazla
inanmaya alışmış,inançlarnın güçlerini farketmiş insanlar
arzulamayı sevmiş,en iyi şekilde yapmayı öğrenmişler
arzulanan kaybolmuş hayatın içinde
yada araç,

Nezaman içinde aşk olan bir masal anlatılsa
ilk kaybettiklerim geliyor aklıma
ve ne zaman dokunsa bana kaybettiklerim
yıkılacak inançlı bir vücudun koşu yolunda
Hiç bir zaman kendini olduğu gibi kabul edememiş.

sonunda insanların kalabalığında yorulcak ruhlarımızla aklımız
yaşın önemi yok
hiçbir zaman olmayacakta
ve hayat bittiğinde
bitecek sancımız
ellerimiz kendine sarılmaktan öte geçemeycek
kalbimiz aynadan başka bir yerde aşkı
görmeyecek
inadına inancımızı kaybedeceğiz
inadına yalan söylemeden,

bize benzeyen insanların varlığını bilip
inadına bekleyeceğiz
bir aşk masalından öte
yollarımız kesişene kadar
henüz adı konmamış bir duygunun içinde

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YĞMR

İstanbul