359 derece

Sen git şimdi herşeyini alıp,atıp diş fırçamı toplayıp elbiselerimi kırıp kalbini koy kapıya..Çakmağımı sakladığını gizle gözlerini kör et sana ne kazandıracaksa yap.git dedim ya arkana bakmadan zamanın sana kazandırdığını sanarak.Unutacağını sayıklaa, çaren varmı ki beni kendinden saklamaktan başka..Dur sen yorulma ,ben cevapsız bırakayım bütün söylevlerini ,okumadan yırtayım mektuplarını,utanayım senden.başka bir varmış gibi davranayım nefret et,etki yorulma sen ben yorulurum,ben ben olurum hep sen şimdi gitmeyi istiyorsun diye,şimdi unutmak istiyorsun diye ben şimdi ilk günkii gibi heycanlı dokunmana izin vermediğim hala saf sevgimle uğurlayayım seni..susayım ,sen anlama beni ,nefret et ,ama git,tek çaren bu,ya yolların dayanılmaz uzaklığında saklan ,ya nefret ettiğin adamı hayal eet.bir yol bul kendine.ama git..1 derece dönmüş dünyan ,acele et daha bana çok var

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YĞMR

İstanbul